2009/09/18

Boyfriend (彼氏)

I attended the class with another Japanese guy same day. I met him for days ago. Yesterday, he was absent. So my classmate and teacher asked me why he is absent. Of course, I don’t know. I wonder they hear me about him. And then, one of my classmates told me, “I think he is your boyfriend. Because you joined this class with him.”
“Oh my God! I have married already. And my husband is more handsome than him,” I told her. Maybe my classmates and teacher thought same thing.

私はもう一人の日本人の男性と同じ日にクラスに入った。彼と会ったのは3日前。
昨日は彼が休んでいたため、クラスメートや先生が「なんで彼は休んでるんだ。」と私に聞いてきた。
でも、もちろんそんな理由は知らないので、なんで私に彼のことを聞いてくるのかなーっと思っていたら。
クラスメートの一人が私に「彼、あなたの彼氏だと思ってたわ。だって同じ日に入ってきたんだもん。」だって。
「えー!私は結婚してるし、私のだんなの方がもっとかっこいいよ。」といっておきましたが。たぶんみんなそう思ってたんだろうな。。。。

0 件のコメント:

コメントを投稿

UA-9417263-1