2009/09/14

Arrive at New Zealand (ニュージーランドに着きました)

I arrived at New Zealand yesterday. My host family is so good. Because they are kind and warm. I love them already.
My host family has 6 people, 2 cats and 1 dog. They are big family. So their house is big! Maybe 10 rooms, 2 bathroom and small pool. I was amazed at their house.
I am tired today. I go to home.

昨日ニュージーランドにつきました。私のホストファミリーは親切でやさしくてすごくいい家族なのですぐに好きになりました。
ホストファミリーは6人家族で2匹の猫と1匹の犬がいるので大家族。
で、それだけ大きな家に住んでます。だいたい10部屋ぐらいあって2つのバスルームがあって小さなプールがあるので見てすごくびっくりしました。
今日は疲れたのでこのぐらいで家に帰ります!

0 件のコメント:

コメントを投稿

UA-9417263-1