2010/02/22

19, 20, 22, 25 or 27 = 32?

19, 20, 22 or 25 = 32?
What are these numbers?
The answer is my age. Real my age is 32 years old, but my class mates said to me 19, 20, 22, 25 or 27 ages. Maybe my look is a little young, I always wear jeans and sneaker and don’t make up, and what’s more my English is not fluent. Therefore, my class mates thought I was young.
I was very disappointed, when I heard their thinking. Off course, young look is better than old look. However, these ages are far from my real age. That’s why I decide to become speaking English fluently and behave appropriately for my age!!

19, 20, 22, 25 or 27 = 32?
この数字なんだと思いますか?
答えは私の年。実際は32才なんだけど。19, 20, 22, 25 or 27はクラスメイトが言った私の年。たぶん見た目がちょっと若く見えるのもあるのかもしれないけど、それ以上に、いっつもジーパン、スニーカーで化粧してなくて、英語もたどたどしいから余計若く見えるんだと思う。
これを聞いてうれしいとかをとおりこして、残念。もちろん老けて見えるよりはいいけど、年相応に見られないのもさすがにまずい。それなので、もっと英語をきちんと話せるようになって、見た目ももうちょっと気遣って年相応に見られるようにがんばろうと決意!!
私のクラスメイトは80%インド人でインドは英語が公用語なのでほぼ英語はファーストランゲージなのです。だから、文法がおかしいと理解してもらえなかったりすることがよくある><
たとえヒンディーなまりであっても、英語がファーストランゲージなんてほんとーにうらやましい。

0 件のコメント:

コメントを投稿

UA-9417263-1