2009/10/25

Mt. Albert (マウントアルバート)


I lived at the Mt. Albert where is in Auckland. The Mt. Albert is such a hill, but this was active volcano in the past. I climbed the Mt. Albert, though it took 20-minute walk from my house. There is a nice view around Auckland city, so I like this mountain. The tower of this picture is called Sky Tower, maybe this tower is the highest building in the South hemisphere. It is the landmark of Auckland, because there are few high building. You can see the farm of sheeps, so I think there are peaceful.

私はオークランドにあるマウントアルバートというところにすんでいる。マウントアルバートは丘みたいだけど昔は活火山だったので山なのです。昨日マウントアルバートに登ってきました。といっても私の家から徒歩20分ぐらい。。。とても景色がいいので、私の大好きな場所です。写真のタワーはスカイタワーと呼ばれる建物、たしか南半球で一番高い建物だった気がします。あんまり高い建物がないので、スカイタワーはオークランドのランドマーク。手前に牧場にいる羊が見えて、のどかだなーって思う。

0 件のコメント:

コメントを投稿

UA-9417263-1