2009/12/11

Laundry

I care for host mother when I want to wash my laundry, so I wash laundry once a week. These days are warmer than before. I washed my clothes yesterday and hung them outside. I like washing laundry, because my clothes become clean and makes me happy. I looked at my laundry this morning. There is a slug on my laundry!!!!! OHHH MY GOD!!!
I was sad today. I will ask my host mother that I wash my laundry again.

洗濯ってホームステイをしてると気を使うので、1週間に1回洗濯するようにしてます。最近はあったかくなってきたので、昨日は洗濯ものを外にほしました。洋服がきれいになるので、洗濯は大好き。でも今朝私の洗濯物をみたところ、なんとなめくじがいる!!!!!!!!えええええーーーーーー。
さすがになめくじは私の想定外だった。さすが大自然の国ニュージー。
本当にかなしい。とりあえず帰ったらもう一回あらっていいかホストマザーに聞こうと思います。。。。。(泣)

0 件のコメント:

コメントを投稿

UA-9417263-1