2009/08/27

My host family is determined! (ホストファミリーが決定)

Today I heard from my school staff that my host family was determined.
My host family's house is a 15-minute walk away from my school.
They are six-member family (Mam, Dad, a sister, three brothers)! Wow!
I live with only my husband now.
When I go to New Zealand, I will live with six-member family.
I worry about whether I will be able to get along with them.
But my family were five members when I was young.
I think that it is common in all countries to savor the food, eating with passion.
I can work it out.

ホストファミリーが決定したと学校のスタッフの人から連絡をもらった。
ホストの家は学校から歩いて15分ぐらいのところ。
そして、なんと6人家族(お母さん、お父さん、1人姉妹、3人の兄弟)!
今は旦那と二人で暮らしている私が、ニュージーランドに行って6人家族の一員になれるのか?
まーでも思い出してみれば私も昔は5人家族だった。
食べ物の取り合いとか万国共通な気もするのでなんとかなるかな。

0 件のコメント:

コメントを投稿

UA-9417263-1