2010/06/14

Wanted Honda Accord (ホンダ アコード売ろうと思っている方いますか?)

This is not mine. My friend, who lives in New Zealand, wants to buy Honda Accord. In New Zealand, the car run on left side, which is the same as Japan. And Japanese car is efficient petrol. So, Japanese car is major. Many old Japanese cars are imported in New Zealand, and the price is much higher than Japan.
Therefore, he wants to buy the car from Japan and import by himself. If anyone want to sell Honda Accord, please let me know. He can't speak Japanese. If possible, it would be nice to have speaking English:)

これは私の話ではないんですが、ニュージーランドにいる友達がホンダアコードを買いたいらしい。ニュージーランドは日本と同じ右ハンドルで、燃費もいいからかなりの割合で日本車が走っている。そのほとんどが中古車で(新車なんてほとんど買わない)日本から輸入してるんだけども、かなり高い金額になっちゃう。
だから、その友達は日本で直接車を買って自分で輸入したいんだって。もし、ホンダ アコードお持ちで売ろうと思っていた方、ご連絡くださいー^^
でも、その友達は日本語話せないので、可能だったら英語しゃべれる人だとありがたいです。
こんな話を聞くとニュージーで車輸入ビジネスするっていう手もあるかも?とか思っちゃうけど、よく考えたら、私ペーパードライバーだった。

0 件のコメント:

コメントを投稿

UA-9417263-1