2010/06/13

Indian Curry

I went to teach ASP.Net to my Indian classmate. After finishing study, he invited me to his lunch. I love curry, so I was very glad to hear that!
He cooked Curry very well and he made Roti, which looks Nan. I had never eaten real Indian Curry. His curry is very nice!!
In Japan, Indian curry is usually oily, but his curry is not so oily. And they said they normally have more spicy curry.
Next time, I want to cook Japanese food:)

昨日はASP.Netをクラスメイトに教えてあげにいってきました。彼は寮に住んでいるので、学校で勉強した後、ランチに招待してもらった^^カレー大好き!!
クラスメイトはとっても料理上手で、カレーだけでなくナンのようなロティというパンも作ってくれて本格的!インドのお母さんは毎日昼と夜ロティをつくるらしい。力を入れて20分ぐらいこねないといけないから大変。日本人でよかったとふと思う。
カレーはとてもあっさりしていてすごくおいしかった!日本のインディアンレストランはたいていオイリーだけど、本当のカレーはすごくおいしー。今度は私が日本食を!って思うけどベジタリアンへの日本食。アボカドロールでしょうか?
だれかいいアイデアあったら教えてー。

0 件のコメント:

コメントを投稿

UA-9417263-1